zmien obiekt zainteresowania na Conti SC3 (od biedy SC2).
Prawda że naprawdę dobra opona W tym roku wchodzi Conti SC5. Z reklamówek można wywnioskować że będzie dużo lepsza od SC3.
W drugiej części sezonu chyba skuszę się aby je przetestować :diabelski_usmiech
NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm WARSZTAT www.dsize.pl ->CENNIK warsztat 01.01.11<-plik do pobrania tel. 790226060 spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
dobrygrzeswawa, na ten sezon zapodaje Potenze S001 :diabelski_usmiech
Misiek Cie zaraził :wink: Myślę że to nie ta sama liga co SC3 bardziej porównywalna z R888 ale może SC5 będzie zbliżone do S001. Jestem ciekaw jak z żywotnością S001. Z chęcią bym je założył tyle że u mnie nie ma żadnych wspomagaczy (czyt. ASR) więc pewnie szybko by się skończyły ale coś za coś.
NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm WARSZTAT www.dsize.pl ->CENNIK warsztat 01.01.11<-plik do pobrania tel. 790226060 spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
yunior81, zwróć uwagę że napisano "po pewny czasie", ja zrobiłem na moich jakieś 5-6 tys. km i były cały czas cichutkie, a do tego fajnie trzymały.
Nie, no 6 tysięcy to jest nic - ubytek bieżnika nie był duży no i była cisza przy takim przebiegu. Moje koła to 225/45/17 i być może przy takim profilu szybciej się kończą, niż np 205/55/16. Poza tym, ja mówię o zużyciu po przebiegu 40 tysięcy km. W moim przypadku przy takim właśnie przebiegu RE050A dokończyły żywota - hałas potworny i bieżnika niet, czyli do śmieci. Jeszcze nie wiem co kupić, w jednym sklepie ktoś mi polecił na przykład oponki Vredestein Sportrac 3 albo Ultrac Sessanta - sam nie wiem. Zresztą chyba w ogóle zmienię profil i średnicę z 225/45/17 na 205/55/16, bo się znacznie przyjemniej jeździ.
np 205/55/16. Poza tym, ja mówię o zużyciu po przebiegu 40 tysięcy km.
to co teraz się nazywa ecopia padło mi dokładnie tak samo po takim samym przebiegu na 16
Zamieszczone przez KriSSo
Vredestein Sportrac 3 albo Ultrac Sessanta
miałem Ultrac, czyli żadne z powyższych, ale niestety też zraziły mnie głośnością do marki, chociaż inne modele mogą być ok pod tym względem...
zobacz sobie w ADAC co jest dobre i ciche i szlus, jeszcze nigdy się nie zawiodłem, w przeciwieństwie do własnych niezależnych pomysłów i słuchania porad
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
A ja jeszcze raz poprosze o opinię na temat Vredestein Sprtrac 3, co sądzicie o tej oponie, może ktoś miał z nią już doświadczenie?? Wygrała przecież w tegorocznym ADAC.
Druga ewentualnośc to Conti Premium contact 2
NOWA TWARZ http://www.wrzuta.pl/obraz/x1NMSALRtR/ Bilstein B4+tarcze ATE PD+klocki ATE - SUPER ZESTAW !!
Wojtisek - bokiem do przodu to jest to !!!!
171 KM ; 402 Nm obr/min Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zabić ją boczną...
Głośność , przynajmniej dla mnie , to drugorzędna sprawa. Najważniejsze jak jadą :!:
Poszczególne składowe testu ADAC są zachęcające, chociaż test robiony na spółkę z Austriakami , więc można się doszukiwać pewnych "nacisków"
NOWA TWARZ http://www.wrzuta.pl/obraz/x1NMSALRtR/ Bilstein B4+tarcze ATE PD+klocki ATE - SUPER ZESTAW !!
Wojtisek - bokiem do przodu to jest to !!!!
171 KM ; 402 Nm obr/min Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zabić ją boczną...
zmien obiekt zainteresowania na Conti SC3 (od biedy SC2).
CSC2 mam obecnie i poszukuje czegoś więcej u żonki mam URS1 i te by mi pasowały dlatego przymierzałem się do URS2 ale skoro one takie liche to szukam dalej.
zmien obiekt zainteresowania na Conti SC3 (od biedy SC2).
CSC2 mam obecnie i poszukuje czegoś więcej u żonki mam URS1 i te by mi pasowały dlatego przymierzałem się do URS2 ale skoro one takie liche to szukam dalej.
no to CSC3 bedą dla Ciebie nową jakością
With age comes wisdom, but sometimes age comes alone
te CSC sa takie zajebiste? Mialem Eco Contacty, teraz jezdze na wintercontactach i zadne z nich mnie nie oczarowaly A o sportowych mowi sie ze sa fajne jak sie nagrzeja odpowiednio
Kiedyś O1 1.8T , Później O2FL 1.6 Fabia II 1.9 TDi, teraz Rapid 1.2 TSI 110 km
Mialem Eco Contacty, teraz jezdze na wintercontactach i zadne z nich mnie nie oczarowaly A o sportowych mowi sie ze sa fajne jak sie nagrzeja odpowiednio
a o ECO, że zawsze są do dupy :szeroki_usmiech
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
kurde , jak czytam Wasze wrażenia i opnie o oponach i jazdy na nich to mi wychodzi że tu sami rajdowcy ... , jazda na krawędzi przyczepności ... i takie tam... :diabelski_usmiech .
eeech...kiedyś to były czasy ... jakby teraz co drugiemu pozakładać D124 i kazać się szybko przejechać to masakra... , a po deszczu...uuuuu... :twisted:
nie chodzi o to.. , ale jak czytam że conti jest złe , że coś tam jest złe ,ze francuskimi nie można w zakrętach jeżdić to mi na to wychodzi.
jestem troszkę starszy od was , autami jeżdżę od dziecka/taki zawsze dryg miałem / i miałem kiedyś różne trupy i jak się domyślacie z racji mojego wieku sporo pojeździłem na tych kormorankach czy dębicach , a newet na diagonalnych , i jakoś się dało przeżyć do tej pory , a , możecie mi wierzyć lub nie /ale mam sporo świadków /, czasami robiło się różne wyścigi i jazdy po torze na zemborzyckiej /kiedyś był otwarty cały czas/. wiec jak teraz czytam te opinie to , oczywiście według mnie , mam prawo tak sądzić jak napisałem.
zresztą d124 świetnie chodziły w kontrolowanych poślizgach głównie dlatego że miały słabą przyczepność :diabelski_usmiech i wystarczyło parę koni w wartburgu żeby mieć frajdę ..
jest jeszcze jedna możliwość której oczywiście nie biorę pod uwagę :diabelski_usmiech , może czasami braki w umiejętności jazdy i przewidywaniu co się będzie działo wychodzą na wierzch.., a nie sa to wady opon... , ale to pewnie niemożliwe...
ale to chyba nie jest argument za używaniem kiepskich opon :?: :wink:
też jeździłem w poldonie na D124 i było zajebiście i latem i zimą i nie można było o nich złego słowa powiedzieć, tyle, że zmieniają się czasy, technologie i wypadałoby za nimi nadążyć, bo po prostu, przykro powiedzieć, ale tak niestety jest, sam już się do tego wartburga na diagonalach nie przesiądziesz, może Ci się co najwyżej sentymentalnie łezka z w oku zakręcić a i tak się będziesz ślinił do passata i tak, i nie założysz do niego tych wspaniałych dębic niestety.
nie wiem czemu chcesz koniecznie kogoś tam ośmieszyć i spłycić na maksa wybór opon, jako wulkanizator chyba sam powinieneś wiedzieć jak duże są różnice między oponami, które mamy na rynku, chyba się z tym zgodzisz?
i nie trzeba tu żadnej jazdy na krawędzi, też to powinieneś doskonale wiedzieć, już chyba w Twoim aucie wystarczy mocniej wcisnąć gaz albo przyhamować, żeby się te różnice ujawniły, gdzie do "jazdy na granicy przyczepności" jest jeszcze bardzo, bardzo, bardzo daleko, czy ja się mylę :?: :roll:
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Co sądzicie ogólnie o oponach Nokiana m.in. chodzi mi o Nokian V. Jak wypadają na tle konkurencji oraz jakie posiadają plusy minusy w różnych warunkach oraz na różnych nawierzchniach. Zastanawiam się nad nimi i nie wiem czy warto je brać czy może znajdę lepsze opony w podobnym budżecie.
Interesuje mnie rozmiar 195/60 R15, obecnie miałem Kleber Dynaxer HP 2, ogólnie byłem z nich zadowolony, jednak ich żywot dobiegł końca więc powoli czas zakupić nowe.
jakby teraz co drugiemu pozakładać D124 i kazać się szybko przejechać to masakra... , a po deszczu...uuuuu... :twisted:
leszekmw, to też powinieneś pamiętać D131 z tego co pamiętam to były powiedzmy trochę lepsze. Przy starcie na gruntowej można było kartofle sadzić
ech to były czasy... Pamiętam jak dziś, kiedy dosłownie wrzeszczałem na matkę żeby puściła hamulec jak lecieliśmy w zimę bokiem na latarnię. Na D131 chwilę po puszczeniu hamulca można było dalej kierować autem. Zapomniałem dodać fiat 125p
Zamieszczone przez Nexus6
no to CSC3 bedą dla Ciebie nową jakością
jedynie co dodam od siebie to to że CSC3 ma bardziej miękkie boki (przy tych samych parametrach obciążenia oczywiście) od CSC2
Zamieszczone przez rkb
? Mialem Eco Contacty, teraz jezdze na wintercontactach i zadne z nich mnie nie oczarowaly A o sportowych mowi sie ze sa fajne jak sie nagrzeja odpowiednio
Zależy w jakich warunkach jeździsz i jaki styl jazdy preferujesz.
U siebie mam np.
- na zimę Goodyear UG Performance i raczej przy tym zostanę bo niejednokrotnie mnie ta opona zaskoczyła w warunkach jakie mamy w w-wie w zimę. W kopnym śniegu pewnie dębica frigo będzie lepsza ale na mokrym asfalcie gdy temp. poniżej 0 wrażenia są ponad przeciętne
- lato CSC3- tak jak CSC2 trzymała przy niższych temperaturach tak CSC3 musi mieć już cieple ale to co mnie zaskakuje to odprowadzanie wody przy tych oponach. Patrząc na bieżnik nie pomyślisz nawet że ta opona tak może sobie radzić na kałużach.
Do każdej opony (i stylu jazdy ) trzeba dobrać odpowiednie ciśnienie. leszekmw, chyba to potwierdzisz ? To co producent podaje na klapce wlewu paliwa czy jeszcze gdzie indziej nie sprawdza się gdy ktoś oczekuje od opony więcej.
Biorąc pod uwagę różne marki o tym samym rozmiarze i takie same wskaźnikiem nośności ciśnienie optymalne może znacznie się różnić.
Np.
- 225/45 R17 Goodyear F1 ciśnienie jakie musiało być żeby bezpiecznie pokonywać zakręty to 2.6bara
- 225/45 R17 CSC2 wystarczyło 2.1-2.2 bara
- 225/45 R17 CSC3 min. 2.3bara
To tylko moje odczucia więc proszę nie brać tego jako wykładnik (na zawodach też pompuje opony inaczej jak inni... :lol: )
NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm WARSZTAT www.dsize.pl ->CENNIK warsztat 01.01.11<-plik do pobrania tel. 790226060 spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz